طراحی سایت اختصاصی چیست

هدف از گذاشتن این مقاله برای شما عزیزان آشنایی بیشتر شما با طراحی سایت اختصاصی می باشد.

سوالاتی همیشه ذهن افرادی که به دنبال طراحی سایت هستند را درگیر می سوالاتی از قبیل

1- تفاوت طراحی وب سایت اختصاصی با طراحی سایت با قالب آماده

2-آیا طراحی سایت اختصاصی بهتر است یا طراحی سایت با قالب آماده

3-مزایای طراحی سایت اختصاصی نسبت به طراحی سایت با قالب های آماده

همیشه صحبت های زیادی در مورد وبسایت اختصاصی و وبسایت هایی با قالب های آماده می شود که کدامیک بهتر است؟

با خواندن این مقاله ابتدا آگاهی شما نسبت به یکسری از مسائل در این حیطه بالا می رود و به طور حتمی بدانید با داشتن آگاهی کافی شما می توانید خودتان در مورد داشتن سایت اختصاصی یا وردپرس تصمیم بگیرید بسیاری از شرکت ها از سایت های با قالب آماده و تعدادی هم از سایت اختصاصی بدگویی می کنند اما بدانید که هیچکدام به طور حتم کاملا بد یا خوب نیست.

باید بدانید که برای انتخاب شما برای سایت خودتان در ابتدا باید نیازهای خود را تجزیه تحلیل کنید و کاربر سایت خود را در نظر بگیرید تا متوجه شوید که چه سایتی برای شما مناسب تر است.

هرکدام از این سایت ها مزایای خود را دارند اما بسته به نیازتان شما باید یکی را انتخاب کنید.

خیلی ساده به شما توضیح میدهیم که سایت اختصاصی چیست؟

به طور مثال تصور کنیددارای یک فروشگاه هستید و قصد دارید برای فروشگاه خود یک سایت طراحی کنید همانطور که می دانید بسیاری از فروشگاه ها دارای سایتهای تقریبا مشابه بهم هستند .

حالا فرض کنید شما دارای یک ایده خاص برای سایت خود هستید مثلا در مورد امکاناتی که به مشتریان خود میخواهید ارائه دهید دارای یک ایده ی جالب و جدید هستید پس برای داشتن یک سایت با ایده های خد احتیاج به یک سایت اختصاصی دارید.چرا؟ به دلیل اینکه این سایت باید صفر تا صد برای شما کدنویسی شود.

ولی اگر شما میخواهید سایت ی مشابه رقیبانتان داشته باشید احتیاج به یک سایت اختصاصی نیست همان قالب آماده کار شما را راه می اندازد.

مزایای سایت اختصاصی چیست؟

1- امنیت بالا در وبسایت های اختصاصی وجود دارد

یکی از مهم ترین مزایای وب سایت اختصاصی امنیت بالای آن می باشد و امنیت آن ناشی از اختصاصی بودن کدها و در دسترس نبودن این کدها می باشد.

مثل اینکه شما به یک زبان خاص که هیچکس این زبان را نمیفهمد سایت خود را طراحی کنید.

2-سرعت بالا

زمانی که شما دارای یک سایت اختصاصی باشید که متناسب با اهداف کاری شما آماده شده باشد به این معنی است که از بودن کدهای اضافی و دیتابیس های غیر کاربردی جلوگیری کردید و این موضوع امکان دسترسی سریع به اطلاعات را به شما می دهد

3-انعطاف پذیری بیش تر

زمانی که دارای کدهای اختصاصی هستید این امکان را به شما می دهد تا تسلط فرد کدنویس به هسته ای که نوشته و ارتباط آن با کدهای نوشته شده برای ارتقای سایت بیشتر شود

در این مقاله تلاش ما این بود که مزایای طراحی وبسایت اختصاصی را به شما معرفی کنیم

منبع:طراحی سایت اختصاصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *