نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار

نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار شاتو (BPMS: Business Process Management software) یک راهکار مدیریتی می‌باشد که بواسطه ابزارهای تولید شده توسط شماران به‌صورت پیشرفته‌ای قابل پیاده‌‌سازی می‌باشد. در این راهکار ابزارهای شماران به کمک مدیران سازمان آمده، به‌طوریکه می‌توانند تمام فرآیندها و رخدادهای سیستم را مشاهده و در صورت نیاز مدیریت نمایند. از طریق گزارشات ارایه شده این سیستم می‌توان تصمیم‌گیری‌های استراتژیک سازمان را محقق نمود.

بدیهی است که هرچه ابزارها و نیز تحلیل‌های انجام شده توسط سیستم قویتر باشد، سیستم می‌تواند گزارشات دقیق تر و کاربردی‌تری در اختیار مدیران قرار دهد و از طریق مدیریت فرآیندها در زمان و هزینه صرفه‌جویی نموده و سیستم سازمانی را در بهترین حالت پیکره‌بندی نمود.
این نرم‌افزار می‌تواند با تشخیص گلوگاه‌های کاری در فرآیندهای مختلف سازمان مانند فرآیندهای درخواست، تولید، خرید و فروش به مدیران جهت اصلاح و یا تغییر کاربری گلوگاه‌ها، اطلاعات مناسب را در اختیار بگذارد. به‌طور مثال می‌توان در فرآیند خرید و در چرخه تامین مواد سرعت تامین و خرید را از طریق این سیستم استخراج نموده و آن را بهبود بخشید زیرا کندی این فرآیند می‌تواند منجر به عدم تولید و تحویل به‌موقع محصول و یا مواد اولیه مورد نیاز سازمان باشد.
این ابزار با قدرت تغییر و تنظیمات پیشرفته و همچنین امکان چند زبانه بودن می‌تواند در هر شرکت اعم از شرکت‌های داخلی و خارجی به‌منظور هوشمندسازی فرآیندهای کسب و کار به‌راحتی استقرار و پیاده‌سازی گردد. لذا با توجه به قابلیت‌های مذکور می‌توان در زمینه‌ صادرات این نرم‌افزار به کشورهای مختلف اقدام نمود.

نرم افزار شاتو BPMS بر اساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و تولید شده است. تاکنون نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار شاتو (BPMS) در شرکت‌های مختلفی اجرا و پیاده‌سازی گردیده که این موضوع خود نشان دهنده موفقیت در تولید زیرساخت‌ها، رویکردها، تفکرها، تحلیل‌ها و ابزارها می‌باشد و آینده‌ای بسیار خوب برای این نرم‌افزار متصور است

منبع:نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار”شاتو” (BPMS)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *